ender: first c-walk video




Zeig uns deine Cwalkkünste

ender: first c-walk video

Beitragvon 21ender » So 17. Feb 2008, 12:02

Voilà : http://www.youtube.com/watch?v=9PpFXiDqUgo
ja wie gseit bin ersch sit 3 mönet am c walke tipps, tricks und verbesserigsvorschläg werdet gern entgäge gno :D
Peaze.. ender!
Benutzeravatar
21ender
 
Beiträge: 4
Registriert: So 17. Feb 2008, 08:43

von Anzeige » So 17. Feb 2008, 12:02

Anzeige
 

Re: ender: first c-walk video

Beitragvon luke » Mo 18. Feb 2008, 17:34

freut mich, dass sich öppert getraut und de afang macht mit em poste vo sine eigene videos, und ich mein sonen afang cha sich au gseh loh, isch echt nöd schlecht, vorallem für das, dass erst 3 mönet am walke bisch, i hoffe jetzt, dass sich no witeri getraue werdet und videos vo ihne selber ueladet
ich erlaubs mir jetzt mal was zu dim video sege
als ersts glaub ich hett dir youtube, oder vellicht au min pc, tonspur verschobe, well i glaub du triffsch de beat scho recht guet, was wichtig isch, du hesch au scho viel v-variatione druff, au alli andere grundmoves we heeltoe und shuffle chasch eigentlich, und du chasch au scho variatione vo dene grundschritt, we zum biespiel de snake heeltoe, das isch alles guet, und drum gseht dis video au nöd so wiederholend us, well du doch scho viel verschiedeni sache chasch, was nochli schwieriger isch, isch s'kombiniere vo dene einzelne schritt, bi dir gsehnd die einzelne schritt no recht isoliert us, du hesch aber eis zwei mol scho e gueti kombination vom shuffle id v's gmacht, so söttsch witer mache, dass au de heeltoe und snakeheeltoe besser mit de andere schritt vereinige chasch. was es bizli wiederholend wirkt isch went es paar lines lang immer v's machsch, au went immer anderi v-variatione machsch gsehts bi v's doch recht schnell wiederholend und drum au nöd so spannend us, allgemein chöntsch mit chli meh "power" walke, das würd s'ganze nochli uffrische und interessanter mache

jetzt hani so en riese text gschribe mit dem was besser mache chöntsch, das gseht jetzt vellicht schlimm us, aber nei isches nöd, du walksch echt scho guet für 3 mönet, und i ha die kritik nur gschriebe, dass du gsesch wo das no a dim walk schaffe chasch, nöd zum dich kritisiere, i hoff du verstosch mich

luke
Bild
Benutzeravatar
luke
Administrator
 
Beiträge: 24
Registriert: Sa 9. Feb 2008, 10:12
Wohnort: SG


TAGS

Zurück zu Cwalkvideos

Wer ist online?

0 Mitglieder

cron